خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,565

اختصاصی | فوق ستاره 28 ساله تیم ملی آرژانتین اذعان داشت دیگو

اختصاصی | فوق ستاره 28 ساله تیم ملی آرژانتین اذعان داشت دیگو
به گزارش بخش بین المللی سایت ورزش 11، لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، دیگو مارادونا را بزرگترین علت علاقمندی اش به فوتبال دانست.
ستاره تیم ملی آرژانتین بارها و بارها در زمینه های مختلف با دیگو مارادونا مقایسه شده است، چرا که او شباهات های بسیاری به این اسطوره آرژانتینی دارد، او در این باره گفت:
من هرگز شخص خاصی را در فوتبال پیگیری نمی کردم، وقتی که می خواستم شروع کنم به خودم گفتم چه کسی بهتر از دیگو مارادونا!
او به باشگاه پسران قدیمی پیوست و پس از آن به بارسلونا پیوست و سپس به بخشی از تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی 1994 شد، من او را پیگیری کردم، اگر من از کسی الهام گرفته باشم بی شک، او مارادونا است.
لیونل مسی نیز از زمانی که به نیوکمپ منتقل شد، دارای یک شهرت بسیار گسترده به همراه کسب 4 توپ طلا در بارسلونا شد، باوجود این موفقیت او اذعان داشت که این همیشه با وسواس بیش از اندازه به دنبال موفقیت های بزرگ تر است.
مسی در این باره افزود:
من همیشه می خواهم از فوتبال لذت ببرم، من دوست دارم تا جایی که می توانم بازی کنم، خواب من نیز درگیر فوتبال شده است، حتی در خواب هم فوتبال بازی می کنم، فوتبال بیشترین سهم را در زندیگ من دارد.
من مانند دیگران بسیار عادی زندگی می کنم و در روبروی علاقه ای که به فوتبال دارم، با خانواده ام وقت می گذرانم، از زندگی لذن می برم و با دوستان و آشنایان وقت ام را مانند آدم های دیگر سپری می کنم، من با یک زندگی بسیار معمولی اوقات خود را سپری می کنم.

برچسب‌ها: ارژانتین مارادونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 0

435 ریوما اچیزن1394/09/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi